În amenajarea acestui showroom, în zona Unirii (Bucureşti), arhitectul a mizat în primul rând pe transparenţă, dovadă omniprezenţa sticlei, pusă în valoare prin numeroase sisteme de iluminat. Linia dreaptă a fost folosită pentru modelarea spaţiului, nu foarte generos, dar, dincolo de jocul unghiurilor atent studiate, amenajarea şi-a dobândit personalitatea prin dialogul dintre materialele selectate: uşile de acces, din sticlă cu o grosime apreciabilă, au beneficiat de contrapunctul puternic al mânerelor din lemn, sticla sablată a plafonului |
s-a opus granitului întunecat, de la Carrara, iar platforma centrală a fost completată de o canapea neagră din piele, destinată clienţilor. Compartimentarea interioară a fost redusă la minimum, existând însă anumite delimitări spaţiale cu rol de a marca tipul produselor expuse. Obiectele cu dimensiune practică au fost prezentate într-o pseudo-alveolă care comunică direct cu spaţiul principal de expunere. Organizat în jurul unei platforme de sticlă, acesta adună la un loc cele mai noi şi mai performante produse digitale pentru timpul destinat relaxării.
|