Imobilul se află la intersecţia a două străzi cu multe case aflate într-o zonă cu un ţesut urban fragmentat. Având în vedere acest aspect, ideea ce defineşte acest imobil este aceea de a fragmenta volumul astfel încât să nu facă notă discordantă cu scara locului. Împărţirea pe cele patru registre date de niveluri (parter şi trei etaje) s-a făcut pentru o exprimare volumetrică autonomă a fiecărui nivel, autonomie care la scara întregului obiect pe lângă fragmentarea de care aminteam, creează şi o vibraţie, ce credem că este benefică construcţiei. |
Clădirea este albă, tocmai pentru a pune în valoare mişcarea independentă a fiecărui registru, fapt amplificat şi de predominanţa plinului în raport cu golurile orizontale. În contrast cu etajele, parterul este total vitrat pentru a permite trecătorilor să vadă produsele şi panourile media cu LED amplasate în zona vitrinelor, pe care vor rula filme publicitare. Faţadele vor fi ventilate, iar ca material de finisaj se va folosi eternitul. Etajul unu care este şi cel mai mare, are deasupra o terasă înverzită, ce se oferă sălii de conferinţe cât şi tuturor angajaţilor din clădire. |